میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا.. Getting my autoimmune diseases to work

میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا..               Getting my autoimmune diseases to work
"معالجین اور محققین آٹومیون ڈس آرڈر اور زیادہ تر کینسر سے 
"Physicians and researchers deal with autoimmune disorders and most cancers

متعلق تعلق کے سلسلے میں پہلے سے کہیں زیادہ جانتے ہیں ، علاج کو ہم آہنگ کرنے اور مضر اثرات کو سنبھالنے کا بہترین طریقہ۔ ڈاکٹر اس کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں گے کہ آپ امیونو تھراپی کے دوائیوں کے اہم فوائد میں کس طرح توازن قائم کرسکتے ہیں ، جو آٹومیمون بیماری کے زیادہ تر کینسر مریضوں پر پابندی عائد کرتے ہی تھے۔ ڈاکٹر ٹین نے کہا ، "جب چوکی روکنے والوں کا پہلا مطالعہ باقی رہ گیا ہے 


، تو انھوں نے خود سے انسانی عارضے میں مبتلا افراد کو خارج کردیا ، خاص طور پر جب یہ جاندار یا ضروری دبانے والی نسخے کی دوائیں تھیں۔" "کہیں زیادہ جانکاری کے ساتھ ، ہم توانائی سے چلنے والے خود کار قوت بیماری والے لوگوں پر حفاظتی ٹیکوں کی کوشش کرنے میں زیادہ راحت مند ہیں ، یہ فرض کرتے ہوئے کہ یہ عام طور پر ریگولیٹ کے نیچے ہے۔ 
متاثرہ افراد کو اپنے طبی پیشہ ور افراد سے بات چیت کرنی ہوگی اور اس کے فوائد اور خطرات پر غور کرنا چاہئے۔


مخصوص علامات خاص علامات اور علامات بنیادی عارضے کے لحاظ سے مختلف ہوں گے اور یہ شامل ہوسکتے ہیں:
لہذا اگر آپ کی جبلت میں یہ حقیقت ہے کہ کوئی چیز درست نہیں ہے تو ، آپ اپنے ہی وکیل بنیں: عام متاثرہ فرد صحیح تشخیص حاصل کرنے سے پہلے چار کئی سالوں سے زیادہ چار معالجوں کو دیکھے گا۔ جب آپ کو شبہ ہے کہ آپ کو خود کار قوت بیماری ہے تو ، غیر معمولی علامات اور علامات کی ایک فہرست رکھیں ، اس سے قطع نظر کہ کتنا ہی نرم ، نایاب ، یا 
بہت پہلے کا۔

السیریٹو کولائٹس اور کروہن کی بیماری آئی بی ڈی کی دو اہم شکلیں ہیں۔ زبانی اور انجیکشن سے بچنے والی مدافعتی دوائیں آئی بی ڈی سے نمٹ سکتی ہیں۔ السیریٹو کولائٹس اور کروہن کی حالت میں پائے جانے والے تضادات کے بارے میں جانیں۔
میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا..               Getting my autoimmune diseases to work

ایک تجزیہ میں سفر ، اور بعد میں ایک طاقتور طریقہ کار کا ، حوصلہ شکنی ہوسکتی ہے
An analysis can be discouraging to travel, and later to a powerful method

 اور بہت سے معاملات میں تنہا ہوسکتی ہے۔ خوش قسمتی سے ، تجزیہ کرنے کی ضرورت سے زیادہ مقدار میں ان حالات کے لانے اور علاج کے آپشن کو یکساں طور پر تلاش کیا جاسکتا ہے۔

جیسا کہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے ، لوگوں کے ماحولیاتی نمائش سے لوگ رابطے میں ہوتے ہیں تو خود سے ہونے والی بیماریوں میں زیادہ کثرت ہوتی ہے۔

اگر آپ وجہ کو سمجھے بغیر علامت بھڑک اٹھنا شروع کر رہے ہیں تو ، آکسیلیٹس آپ کے لئے سوزش کی فراہمی ہوسکتی ہیں۔ اگر آپ کے پورے جسم میں آکسیلیٹس خود بخود مدافعتی رد عمل کو متحرک کرسکتی ہیں تو اس کا پتہ لگانا آپ کو جلد صحت یاب ہونے میں مدد فراہم کرسکتا ہے۔

اینٹی فاسفولیپیڈ سنڈروم اینٹی فاسفولیپیڈ سنڈروم ایک عام آٹومینیون صورت حال ہے جس میں خون سے مخصوص پروٹین کے خلاف آٹینٹی باڈی شامل ہوتی ہے ، جو غیر معمولی جمنا ختم ہوجاتی ہے۔ یہ اکثر ان لڑکیوں میں برتری کے لئے بہت مشاہدہ کیا جاتا ہے جن کی یقینی طور پر بار بار اسقاط حمل یا قبل از وقت پیدائش ہوتی ہے ، یا جب خون کی تکلیف اور / یا زخموں کی نشاندہی کسی واضح وجہ سے عاری ہوتی ہے۔

چنبل سورسیاس ہوتا ہے اگر مدافعتی طریقہ غلطی سے چھیدوں اور جلد کے خلیوں کو اشارے بھیجتا ہے تاکہ بہت تیزی سے پھیل سکے۔ بہت ساری قسم کی چنبلیاں ہیں ، سب سے عام باقی تختی چنبل ہے۔ تختی سویریاسس کی خصوصیت لفٹ (عام طور پر خارش والی) کرمسن پیچوں کی ہوتی ہے جو گھٹنوں کے اوپر کثرت سے پیدا ہوتی ہے ، دوبارہ کم ہوجاتی ہے ، کھوپڑی اور کونی میں ہوتی ہے۔

یہ واقعی میں دوسرا سب سے زیادہ سامنا کرنے والا مسئلہ ہے
This is indeed the second most common problem

 جو پٹھوں اور جوڑوں کو متاثر کرتا ہے۔ اس کا کوئی علاج نہیں ہے ، تاہم یہ آپ کے علامات کو سنبھالنا ممکن ہے تاکہ مطمئن اور کامیاب زندگی گزاریں۔

مدافعتی عمل کے ساتھ ہونے والی دشواریوں کی خود کار طریقے سے بیماریاں دیکھنے میں آتی ہیں ، جو عام طور پر وائرس ، جراثیم اور انفیکشن سے لڑتے ہیں۔ مسئلہ آپ کے مدافعتی خلیوں کو غلط حساب سے آپ کے پورے جسم پر حملہ کرنے کا سبب بنتا ہے۔
میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا..               Getting my autoimmune diseases to work
پہلے ہی اشارے کی فہرست میں جو آپ کو خود کار بیماری کا سامنا کرنا پڑا ہے
Already on the list of indications that you have experienced autoimmune disease

 وہ اچھی طرح سے محسوس نہ کرنے کا غیر واضح احساس ہوسکتا ہے۔ صحت کے بہت سارے پیشہ ور افراد ، جب وہ ایسی کوئی غیر ضروری بات سنتے ہیں — خاص طور پر جب اس میں تھکاوٹ کے ساتھ ساتھ دماغی دھند اور ہارمونل جھولے پر مشتمل ہوتا ہے تو یہ امکان ظاہر کرتا ہے کہ معاملات کو خارج کردیں ، اس مسئلے کی غلط تشخیص کریں یا مریض کو کسی ماہر نفسیات کے پاس بھیج دیں۔

آپ کو 80 سے زیادہ مختلف قسم کی آٹومینیون بیماریوں کا پتہ چل جائے گا جس کا اثر جسمانی اجزاء کی ایک وسیع صف پر پڑتا ہے۔ خواتین میں عام طور پر خود سے چلنے والی بیماریاں ہیں۔

اینٹینیوئل اینٹی باڈی (اے این اے) کا امتحان: اینٹینیوئل آٹومیون امراض بیماریوں کے اینٹی باڈیز آٹومیٹ باڈی ہیں جو خلیوں کے نیوکلئس سے تعمیرات پر حملہ کرتی ہیں۔ اے این اے کے آس پاس مختلف طرزیں مختلف بیماریوں سے وابستہ ہیں۔





Author: Fozia Boota
Date: 07/01/2020
Category: Article (Urdu)


Tags
Getting my autoimmune diseases to work, Johns Hopkins, Johns Hopkins Hospital, Johns Hopkins Medicine, Promise of Medicine, Baltimore (City/Town/Village), Maryland (US State), A Woman's Journey, 
میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا.. Getting my autoimmune diseases to work میری خودکار امراض کو کام کرنے کے لئے حاصل کرنا..               Getting my autoimmune diseases to work Reviewed by Ahmed Shahzad on 3:27 AM Rating: 5

کوئی تبصرے نہیں:

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.