دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma

دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma
یہ نسخہ روزانہ لیا جاتا ہے ،
This prescription is taken daily,

 اس سے دمہ کے اشارے کی نوعیت اور شدت میں کمی آتی ہے ، پھر بھی وہ حملے کے فوری اشارے پر قابو نہیں رکھتے۔
وہ دمہ کی جانچ اور نگرانی ، لوگوں کو تعلیم ، ان کی تکلیف کے انتظام میں مشغول ہونے کی حوصلہ افزائی ، ماحولیاتی پہلوؤں پر قابو پانے والے ہیں جو دمہ کے حملوں کو بڑھاتے یا بڑھاتے ہیں اور نسخے کے دوائیوں کا استعمال کرتے ہیں۔
بہت طویل اداکاری کرنے والا بیٹا-ایگونسٹس : ادویات کا یہ نصاب کیمیاوی طور پر ایڈرینالین سے جڑا ہوا ہے ، جو ہارمون ایڈورل غدود سے تیار ہوتا ہے۔ سانس لینے والے بہت طویل اداکاری والے 

بیٹا اګونسٹ 12 گھنٹے یا اس سے زیادہ لمبی لمبی عمر تک سانس کے راستوں کو کھلا رکھنے میں مدد کے لئے کام کرتے ہیں۔ وہ آسانی سے پٹھوں کو سانس لینے کے ساتھ گزرتے ہیں ، گزرنے کو دور کرتے ہیں اور خارج ہوا کے بہاؤ کی مزاحمت کو کم کرتے ہیں ، جس سے سانس لینے میں آسانی ہوجاتی ہے۔ وہ سوجن کو کم کرنے میں بھی مدد کرسکتے ہیں ، لیکن دمہ کے حملے کے پیچھے بنیادی وجہ پر ان کا کوئی اثر نہیں ہوتا ہے۔

وہ لوگ ہیں جن کے پھیپھڑوں کا فنکشن معمولی کی طرف لوٹتا ہے جب ان پر حملہ نہیں ہوتا ہے۔ دوسرے لوگوں کے ل، پھیپھڑوں کے ہوائی راستے پر کام کرنے کی ایک تکنیک ہونی چاہئے ، جو مستقل ، لمبے عرصے سے کھڑے سوزش ، عام طور پر علاج نہیں کیا جاتا ہے۔ اس کے نتیجے میں پھیپھڑوں کی فعالیت میں پائیدار اسامانیتاوں کا سامنا ہوتا ہے جس کی وجہ سے پھیپھڑوں میں رکاوٹ پیدا ہونے والے عارضہ کی علامات اور علامات مستقل طور پر ہوتے رہتے ہیں۔ ان لوگوں کو درجہ بندی کی جاتی ہے جیسا کہ صحت کی حالت کے دوران  کہا جاتا ہے۔

دمہ کے ساتھ ساتھ مدافعتی تکنیک  اس حقیقت کے باوجود کہ بہت سارے جرثوموں کی نمائش مدافعتی تکنیک کو حاصل کرسکتی ہے ، دوسرے لوگوں کے ساتھ نمائش نقصان دہ ثابت ہوسکتی ہے۔ این آئی ای ایچ ایس کی مالی اعانت سے چلنے والی جانچ سے یہ معلوم ہوا ہے کہ کلاسیکی امیش فارموں میں رہنے والے چھوٹے بچے ، جو مشینوں کے برعکس جانوروں کا استعمال کرتے ہیں ، انھیں دمہ ہونے کا امکان نہیں تھا۔
دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma

شدید دمہ ممکنہ طور پر پریشانی سے باتیں کرنے یا زندہ دل بننے کا سبب بن سکتا ہے۔
Severe asthma can potentially lead to anxious talking or cheerfulness.

آپ اپنے ڈاکٹر کو فون کر سکتے ہو یہ سانس کی ایک سنگین خرابی ہے۔ متعدد افراد دمہ کے ساتھ "برونکئل دمہ" کے طور پر معائنہ کرتے ہیں۔ ریاستہائے متحدہ میں اور دیگر تیار کردہ بین الاقوامی مقامات میں بھی دمہ بڑھ رہا ہے۔ ہم پر اعتماد نہیں ہیں خاص طور پر ایسا اکثر کیوں ہوتا ہے ، لیکن ان عناصر کی قیادت ہوسکتی ہے۔

حیاتیات ان لوگوں کے لئے جن کے پاس دمہ ہے جو دوائیوں پر قابو پانے کا جواب نہیں دیتے ہیں ، آپ ایک حیاتیات کی آزمائش کرسکتے ہیں۔ الرجی کی جانچ۔ الرجی کی تشخیص چھیدوں اور جلد کی جانچ یا خون کے معائنے کے ذریعہ عمل میں لائی جاسکتی ہے۔ اگر وہ جانوروں ، دھول ، سڑنا یا جرگ سے الرجک ہیں تو وہ آپ کو بتاتے ہیں۔ اگر الرجی کے محرکات دریافت ہوجائیں تو ، آپ کے طبی پیشہ ور افراد الرجی کے شاٹس تجویز کرسکتے ہیں۔

سڑنا کے بیضوں کو بچائیں۔ ٹوائلٹ ، باورچی خانے میں نم علاقوں کو صاف کریں اور رہائش گاہ کے گرد چکر لگائیں تاکہ سڑنا یہاں دبے رہیں۔ پراپرٹی کے اندر ہلکے پتے یا نم لکڑیوں کا تصرف کریں۔ این آئی ای ایچ ایس کے ذریعہ مالی اعانت حاصل کرنے والے محققین نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ چھوٹے بچے جن کو اعلی سطح کے سانچوں کا سامنا کرنا پڑا تھا ان کی عمر میں 7. سال کی عمر میں دمہ ہونے کا خدشہ بہت زیادہ تھا اور الرجک رد عمل والے بچوں کے  ، اس کا تعلق خاص طور پر قوی تھا۔
دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma

یہ مشقیں آپ کو اپنے متعلقہ پھیپھڑوں کے اندر اور باہر جانے میں زیادہ مدد مل سکتی ہیں۔
These exercises can help you get in and out of your respective lungs.

 جیسے جیسے وقت گزرتا ہے ، اس سے پھیپھڑوں کی صلاحیت کو زیادہ سے زیادہ کرنے اور دمہ کے انتہائی علامات کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔
آپ کو پھیپھڑوں کے فنکشن چیک کی پیش کش کی جاسکتی ہے تاکہ آپ یہ جان سکیں کہ سانس لینے کے وقت آپ کتنا ہوا میں اور باہر جاتے ہیں۔ ان ٹیسٹوں میں شامل ہوسکتا ہے:

اوسطا مستقل: اس میں ہر ہفتے سے کہیں زیادہ حملوں اور رات کے وقت اشارے شامل ہوتے ہیں۔ اس سے کہیں زیادہ دمہ کے شدید حملے ہر ہفتہ میں کم سے کم 2 بار ہوتے ہیں اور یہ کچھ دن تک جاری رہ سکتے ہیں۔ حملوں میں روزانہ تیزی سے ریلیف (ریسکیو) دوائی کا استعمال اور دن کے معمولات میں تبدیلی لانا پڑتی ہے۔






Author: Fozia Boota

Date: 19/01/2020

Category: Article (Urdu)
دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma دمہ کے بارے میں معلوم نہیں حقائق.. Unknown facts about asthma Reviewed by Ahmed Shahzad on 5:07 AM Rating: 5

کوئی تبصرے نہیں:

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.