انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز.. Rumors on Enclosing Spondlights

انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز..                                           Rumors on Enclosing Spondlights

تشخیص خرابی کی شکایت سے متعلق ہے۔ [نو] AS ہلکے سے آہستہ آہستہ کمزور اور طبی طور پر کنٹرول سے لے کر ریفریکٹری تک ہوسکتا ہے۔ کچھ

 شرائط میں فعال سوزش کی صورت حال ہوسکتی ہے جس کے بعد معافی ملتی ہے جس کی وجہ سے کم سے کم عدم استحکام پیدا ہوتا ہے جبکہ بعض میں کبھی معافی کی مدت نہیں ہوتی ہے اور وہ شدید جسمانی مالک ہوتے ہیں۔

سوزش اور تکلیف ، جس سے بڑی نااہلی ہوتی ہے۔ [9] چونکہ یہ حالت ترقی کرتی ہے ، اس کے نتیجے میں لمبوساکریل مشترکہ کشیرکا کو کم کرنے کا سبب بن سکتا ہے ، جس کی وجہ ریڑھ کی ہڈی میں فیوژن پیدا ہوتا ہے۔

بیماری بیماری سے متعلق معلorق ، جیسے سختی ، سختی ، تحلیل اور ریڑھ کی ہڈی کی خرابی سے منسلک ہوسکتی ہے۔

mprovements ثابت عوارض میں تجزیہ کو چالو کرنے کے. ایم آر آئی بیماری کا پتہ لگاسکتا ہے
mprovements enable analysis in proven disorders. MRI can detect the disease

 اس سے پہلے کہ مناسب تدارک قائم کیا جاسکے اور بیماریوں کے حتمی نتیجے میں ردوبدل اور مسائل کو روکنے کا بہترین امکان بھی موجود ہے۔

بہر حال ، ایم آر آئی کی ابتدائی خصوصیات کو بہتر اور دیگر اداروں کے ساتھ الجھایا جاسکتا ہے۔ ریڈیولاجسٹوں کو ایم آر آئی پر ابتدائی بیماری کے نتائج پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے اور چھوٹے افراد میں فرق کی تشخیص کے دوران انکلوائزنگ اسپونډائلائٹس پر غور کرنے کی ضرورت ہے ، خاص طور پر مردوں میں ، بہت کم پیٹھ میں پھر شدید درد ہے۔

انکیلوسنگ اسپنڈیالائٹس کی علامت شخص سے دوسرے شخص میں مختلف ہوتی ہے۔ 1 فرد کبھی کبھی گردن کے تکلیف اور تھکاوٹ کا عملی تجربہ کرسکتا ہے حالانکہ ایک اور سرگرمیاں مسلسل ایک بار پھر خراش ہونا ، آنکھوں کے اشاروں کو پریشان کرنا ، اور کچھ معاملات میں ریڑھ کی ہڈی کی خرابی ہے۔

اختصاصی ٹشووں کی مخصوص قسم (مثلا، اینٹیسیس) میں پیتھالوجی کی لوکلائزیشن کی وضاحت ان عین مطابق ویب سائٹوں سے بیکٹیریل اینٹیجنوں کی وابستگی سے کی جا سکتی ہے۔ بائیو مکینیکل پریشانی ، جس کی طرح

ریڑھ کی ہڈی اور پاؤں کے اندر خارشوں پر پائے جاتے ہیں ، ان ویب سائٹوں پر میڈیکل اینٹیسائٹس کا شکار ہوسکتے ہیں۔
AS عام طور پر سیرونجیوٹیو سپونڈائی الآرتھرائٹس ہے ،

ریڑھ کی ہڈی اور sacroiliac جوڑوں اور ایک سڈول میں بنیادی طور پر محوری شمولیت کی طرف سے خصوصیات ،
 بیماری کا دو طرفہ نمونہ یہ پریشان کن ہوسکتا ہے اور
انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز..                                           Rumors on Enclosing Spondlights

ممکنہ طور پر کمزور ہونا ، اور اس کے نتیجے میں زندگی کا معیار بہت کم ہوجاتا ہے۔
Possibly weak, and as a result the quality of life is greatly reduced. 

اگر ابتدائی طور پر شروعات کی جائے تو ، ابتدائی کھوج کو ناکارہ بناتے ہیں تو ، منشیات کے نئے علاج بیماری میں کورس تبدیل کرسکتے ہیں۔ ایم آر آئی قابل بناتا ہے

حالت ہڈی اور ہموار بافتوں کے ورم میں کمی لاتے ، مشترکہ اثر اور سینوائٹس کے ابتدائی نتائج کو واضح طور پر ظاہر کرنے کی صلاحیت کی وجہ سے حالت کے آغاز سے تشخیص کرتے ہیں۔

جسمانی تشخیص معالج آپ کی ریڑھ کی ہڈی ، انکیلوزنگ اسپونڈلائٹس شرونی اور کولہوں سے نرمی ، سوجن اور تکلیف کے اشارے تلاش کرنے کی کوشش کرے گا۔ وہ یہ دیکھنے کے لئے جا رہے ہیں کہ آپ کے جوڑ کس طرح منتقل ہوتے ہیں اور آپ کی آنکھوں کی جانچ پڑتال کرنا چاہئے۔

ابتدائی گھاووں میں subchondral گرانولیشن ٹشو ہوتا ہے جو مشترکہ کو ختم کرتا ہے اور اسے فبروکارٹیلاج اور پھر مستعدی کے ذریعہ مستقل طور پر تبدیل کیا جاتا ہے۔ یہ ہڈی میں ligamentous اور کیپسولر منسلک ویب صفحات میں ہوتا ہے اور اینٹیشائٹس کے نام سے جانا جاتا ہے۔ [پچیس]

یہ یقینی طور پر خاص مقامات میں سادگی کی تکلیف اور سوجن کی مدد کرسکتا ہے۔ لیکن آپ کے میڈیکل پروفیشنل کو آپ کے پورے جسم میں اس کا استعمال نہیں ہوتا ہے۔ اور آپ آسانی سے کچھ مہینوں کے علاوہ صرف کچھ سالوں کے دوران سوجن جوڑوں کی تصاویر حاصل کرسکتے ہیں۔

TENS کا مطلب transcutaneous برقی اعصاب محرک ہے۔ یہ تھراپی نظام کے ذریعہ اعصاب کو متحرک کرنے کے لئے بجلی کی موجودگی کو استعمال کرکے کام کرتا ہے۔

ایک اصل جسمانی تھراپسٹ ایک ایسی درخواست تیار کرے گا جو مریضوں کو جوڑوں سے بہت اچھی کرنسی اور حرکت برقرار رکھنے میں مدد دے سکتا ہے۔

آپ کی ریڑھ کی ہڈی کی پوری فیوژن → سنجیدگی سے کم سے کم نقل و حرکت آسٹیوپوروسس کا امکان بڑھاتا ہے → پیتھولوجیکل فریکچر
انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز..                                           Rumors on Enclosing Spondlights
اگرچہ انکلوزنگ سپونډائلائٹس بنیادی طور پر ریڑھ کی ہڈی کی بیماری ہے
Although enclosing spondylitis is primarily a spinal disease

 ، یہ جسم کے دوسرے پہلوؤں کو بھی متاثر کرسکتی ہے۔ انوکلوزنگ اسپونڈلائٹس آپ کے جسم پر کتنے طریقوں سے اثر انداز ہوتا ہے اس کے بارے میں مزید جانیں۔

جب نئی ہڈی بڑھتی ہے ، تو یہ سوزش مسائل اور فیوژن کا باعث بن سکتی ہے۔ ہڈیوں سے جڑنے والے ؤتکوں سے ہونے والی سوزش کی وجہ سے فیوژن ہوسکتا ہے۔

انکیلوزنگ اسپونڈلائٹس (ع) کی وجہ پراسرار ہے۔ یہ ممکن ہے کہ جین (ماں اور باپ سے چھوٹوں تک پہنچ گئے) اور ماحول دونوں ہی اپنا کردار ادا کریں۔ AS کے ل danger خطرہ سے وابستہ اصولی جین کو HLA-B27 کہا جاتا ہے





Author: Fozia Boota
Date: 11/01/2020
Category: Article (Urdu)

Tags
Conditions,situation,inflammation,remission,minimal, instability,remission,period  physical,possessions,
انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز.. Rumors on Enclosing Spondlights انکیلوسنگ اسپونڈلائٹس پر افواہ افزائی بز..                                           Rumors on Enclosing Spondlights Reviewed by Ahmed Shahzad on 1:29 AM Rating: 5

کوئی تبصرے نہیں:

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.