جگر کی بیماری کے راز.. Secrets of liver disease

جگر کی بیماری کے راز..                                                                           Secrets of liver disease

ابتدائی طور پر جگر کا کینسر اسیمپٹومیٹک ہوتا ہے ، لہذا ابتدائی مرحلے میں 
Initially, liver cancer is asymptomatic, so in the early stages

اس کی عام طور پر تشخیص نہیں کی جاتی ہے۔ یہ دائمی ہیپاٹائٹس بی والے ہیں اورسروسیس کے شکار افراد میں جگر کے زیادہ تر کینسر پیدا ہونے کا خطرہ ہے۔
اگر آپ کا وائرس چھ ماہ کے بعد بھی برقرار رہتا ہے تو ، وائرل بوجھ اور جین ٹائپ کی تصدیق کے  blood اس سے بھی 
زیادہ خون کے ٹیسٹ کروائے جائیں گے۔ جسم سے واضح شدید CV
 کا کوئی خاص تدارک نہیں ہے

، نہ ہی کوئی علاج موجود ہے جو اس کو مستقل ہونے سے روک سکتا ہے ،
There is no cure that can stop it.

 لیکن ہائیڈریٹ برقرار رکھنا اور تکلیف سے نجات کے استعمال سے بہت سارے اشارے کم ہوجائیں گے۔ شراب اور سگریٹ پینے سے پرہیز کرنا چاہئے۔


جب جگر کی بیماری تیار ہوتی ہے تو ، جگر کی میٹابولک ، سم ربائی اور اسٹوریج کے افعال کو مکمل کرنے کی طاقت خراب ہوتی ہے۔ جب یہ اہم عمل عام طور پر کام نہیں کر رہے ہوتے ہیں جیسا کہ انہیں کرنا چاہئے ، مکمل نظام متاثر ہوتا ہے۔

خون کی کمی ایک ایسی بیماری ہے جس میں گلابی خون کے خلیوں کی بہت کم تعداد ہوتی ہے۔ کم ہوا آئرن یا بنیادی بیماری ، جیسے کینسر ، جوابدہ ہوسکتے ہیں۔ عمل انیمیا کا خیال رکھ سکتا ہے۔

جگر پر سروسس کی علامات یا علامات اس پر مشتمل ہوتی ہیں: جمنے کے پہلوؤں کی تیاری کم ہونے کی وجہ سے آسانی سے چوٹ آسکتی ہے۔ پتوں کی نمکیات چھیدوں اور جلد سے کھجلی کا باعث بن سکتی ہیں۔ مرض میں gynecologist یا بڑھے 
ہوئے سینوں کا جماع جنسی ہارمونز میں عدم توازن کے نتیجے میں ہوسکتا ہے ، خاص طور پر ایسٹراڈیول میں اضافہ۔ 
جگر کی بیماری کے راز..                                                                           Secrets of liver disease

نامردی ( ED)، بہت ہی کمزور جماع کا دھکا اور سکڑتے ہوئے خصیے
Impotence (ED), very weak sexual intercourse and shrinking testicles

 جنسی ہارمون کے مقصد میں کم ہونے کا نتیجہ ہیں۔ اگر خون کے بہاؤ کے دوران امونیا کی ڈگری بڑھ جاتی ہے تو الجھن اور سستی اچھی طرح سے ہوسکتی ہے (امونیا دراصل ایک فضلہ حل ہے جو پروٹین میٹابولزم سے تیار کیا جاتا ہے اور اس کو دور کرنے کے لئے جگر کے معمول کے خلیوں کو شامل کرتا ہے)؛ جراثیم (پیٹ کی گہا کے اندر سیال جمع) پروٹین کی کم پیداوار کے نتیجے میں ہوتا 

ہے۔ پروٹین کی پیداوار کم ہونے کے نتیجے میں پٹھوں میں بڑے پیمانے پر سکوڑنے کا امکان ظاہر ہوسکتا ہے۔
جگر کی بیماری سروسس اور جگر کی ناکامی میں ترقی کر سکتی ہے۔ ملوث مشکلات میں ممکنہ طور پر خون بہہ جانے اور انفیکشن ، غذائی قلت اور وزن میں کمی ، اور کم علمی مقصد کے بلند خطرہ شامل ہوسکتے ہیں۔ جگر کے کچھ امراض جگر کے کینسر کے قیام کے بڑھتے ہوئے امکان سے منسلک ہوتے ہیں۔

جب آپ کو این اے ایف ایل ڈی کی تشخیص ہوتی ہے تو ، جگر کو پہنچنے والے نقصان کا پتہ لگانے کے لئے مزید ٹیسٹ کی ضرورت ہوسکتی ہے۔ اس میں ایک خاص خون شامل ہوگا جس میں ایک الٹراساؤنڈ اسکین کی ایک اور شکل ، جیسے ایک فبروسکن کی طرح ہے ، پر ایک نظر ڈالیں یا اس کا پاس رکھیں۔

لیکن نوٹ کریں ، ایک مشہور غلط تاثر کے برخلاف ، شراب جگر کی بیماری کے مختلف نتائج میں سے صرف ایک ہے۔ اس کے علاوہ ، کبھی کبھار جگر کی بیماری کی وجہ معلوم نہیں ہوتی ہے۔

بہت چھوٹے ٹشو نمونے اس بڑے اعضاء کے باقی حصے میں بیماری (پیتھالوجی)
Very small tissue samples disease in the rest of this large organ (pathology)

میں اکثر مشیر رہتے ہیں۔ یہاں ایک اور جانچ پڑتال کریں ، زیادہ تر جگر کی بیماری سارے جگر پر مشتمل ہوتی ہے۔ ایک بار جب یہ بیماری جگر کے صرف ایک چھوٹے حصے میں ہوجاتی ہے ، جیسے کہ عام طور پر ، کینسر عام طور پر ہوتا ہے تو ، بایڈپسی الٹراسونک مرئی سمت کے ساتھ حاصل کی جاسکتی ہے جس میں یہ بتایا جاسکتا ہے کہ چھوٹی ، شامل جگہ بایڈپیس ہے۔
جگر کی بیماری کے راز..                                                                           Secrets of liver disease

جگر کی طویل مدتی بیماری کے اشارے اس کے علاوہ یرقان ،
Jaundice, in addition to indications of long-term liver disease

 گہرا پیشاب ، اور ہلکے پاخانے شامل کرسکتے ہیں لیکن اس کے علاوہ یہ اشارے اور علامات اور علامات بھی بناسکتے ہیں جیسے:

آپ کا جگر ایک خاص اعضاء ہے جو کھانے کو ہضم کرنے اور آپ کے مجموعی جسم سے نقصان دہ اشیاء سے نجات پانے کے لئے اہم ہے۔ جگر انسانی جسم میں رہتے ہوئے بہت سے مضبوط اعضاء میں سے ایک ہوسکتا ہے اور صرف نقصانات کا شکار نہیں ہوتا ہے۔ دوسری طرف ، آپ کو داخلہ اور بیرونی دونوں عوامل ملیں گے جو جگر میں نمایاں نقصان کا سبب بن سکتے ہیں۔ جگر کی بیماری کو جینیاتی نوعیت سے وراثت مل سکتی ہے ، یا وہ وائرس ، آپ کے طرز زندگی ، منشیات اور الکحل سے متعلق مشروبات کی زیادتی اور موٹاپا جیسے عوامل کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ اگر یہ پریشانیوں سے باز نہیں آتے ہیں تو ، وہ جگر میں داغ کے بارے میں کہتے ہیں جس کو سروسس کہتے ہیں۔ اشارے مکمل طور پر جگر کی ناکامی کا باعث بن سکتے ہیں اور عام طور پر روزمرہ کے لئے خطرہ بن سکتا ہے۔

ایک خاص یا دونوں ماں اور باپ کے یکساں طور پر وراثت میں ملا ہوا ایک فاسد جین آپ کے جگر کے اندر مختلف ماد ے بنا سکتا ہے جس کے نتیجے میں جگر کی پریشانی ہوتی ہے۔ جینیاتی جگر کی بیماریوں میں ایسی چیزیں شامل ہیں جیسے:

علاقہ اینستھیٹک کے ساتھ کام کرتے ہوئے ، پیڈ کی دیوار کے ساتھ انجکشن داخل کی جاتی ہے جس کے ساتھ ساتھ سیال واپس لے لیا جاتا ہے۔ جراثیم سے متعلق سیال بے ساختہ انفیکشن میں پیدا ہوسکتا ہے ، اور پیراسنٹیسیس بھی انفیکشن کی تلاش میں تشخیصی چیک کے لئے استعمال ہوسکتا ہے۔

جگر جسم کا سب سے پیچیدہ عضو ہوتا ہے ، جو کھانے کی اہمیت (میٹابولزم) میں تبدیلی کے ساتھ وابستہ بہت سے اہم فرائض انجام دیتا ہے۔





Author: Fozia Boota
Date: 05/01/2020
Category: Article (Urdu)

Tags
Secrets of liver disease, symptoms of liver disease, Dr Sanjay Govil, chronic liver failure, Hepatitis C, nonalcoholic fatty liver, Faq, Johns Hopkins, 

جگر کی بیماری کے راز.. Secrets of liver disease جگر کی بیماری کے راز..                                                                           Secrets of liver disease Reviewed by Ahmed Shahzad on 4:07 AM Rating: 5

کوئی تبصرے نہیں:

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.