دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma

 دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma

چوٹی سے خارج ہونے والی گردش ( استقامت - 
Rotation from the peak (persistence -

ہوا کو پھیپھڑوں سے باہر دھکیلنے کا موقع یا اس سے کہ کس طرح تیز ہوا اکثر خارج ہوتی ہے۔ اس پر ایک نظر ڈالیں جس میں ایک چھوٹی سی اکائی ہے جسے پِک فلو میٹر کہا جاتا ہے اور یہ آپ کے گھر میں فرد پھیپھڑوں کی فعالیت کی نگرانی کے لئے کرے گا۔ وہ دمہ کا اندازہ لگانے اور جانچنے ، لوگوں کو تعلیم دلانے ، انہیں اپنے مسئلے کی انتظامیہ میں شامل ہونے کی ترغیب دینے ، ماحولیاتی متغیروں پر قابو پانے سے نمٹنے لگتے ہیں جو دمہ کے حملوں کا سبب بن سکتا ہے اور دوائیوں کے استعمال کو بڑھا سکتا ہے۔

بہت طویل اداکاری کرنے والا بیٹا ایگونسٹس (: منشیات کا یہ نصاب کیمیاوی طور پر ایڈرینالین کے ساتھ وابستہ ہے ، جو ایک ہارمون ہے جو ادورکک غدود کا ہوتا ہے۔ سانسوں کے گزرنے کو 12 گھنٹے یا زیادہ وقت کے لئے کھلی رکھنے میں مدد کے ل. طویل عرصے سے اداکاری کرنے والی بیٹا ایگونسٹس کام کرتی ہے۔ وہ پٹھوں کو تنفس کے راستے سے آرام کرتے ہیں ، گزرنے کو دور کرتے ہیں اور خارج ہوا کے بہاؤ کی مزاحمت کو کم کرتے ہیں جس سے سانس لینے میں آسانی ہوتی ہے۔ وہ کم سوزش کی بھی حمایت کر سکتے ہیں ، لیکن دمہ کے حملے کی بنیادی وجوہ پر ان کا کوئی اثر نہیں ہوتا ہے۔
 دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma

ریسکیو دوائیں: یہ عام طور پر دمہ کے دورے پر مختصر وقتی کنٹرول کے لئے ہیں۔
Rescue Medications: These are usually for short-term control of asthma attacks.

 آپ یہ صرف اس صورت میں لے رہے ہیں جب آپ اپنے آپ کو اشارے حاصل کرتے ہوئے پائیں یا آپ پر حملہ ہونے کا امکان زیادہ ہو - ایک مثال یہ ہے کہ ، اگر آپ کو سانس کی نالی میں کوئی انفیکشن ہے۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ امدادی دوا کی اصطلاح اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ آپ اسے کسی ہنگامی صورتحال میں محض استعمال کریں گے۔ واقعی ، یہ دوائیں دمہ کی علامات ، جیسے کھانسی ، گھرگھراہٹ ، جسم کے اوپری سختی یا سانس لینے میں تکلیف کے ل  کارآمد ہونے کی ضرورت ہیں۔ یہ کسی ایسی حرکت کی توقع میں بھی استعمال ہوسکتے ہیں جو سانس کی قلت کا سبب بنتا ہے۔ اس تعدد کی نگرانی کرنا بہت ضروری ہے کہ یہ انیلرس غیر منصوبہ بند اشارے کے لئے استعمال ہوتے ہیں (یہ اس وقت نہیں جب کسی سرگرمی کی علامتوں یا علامات کی توقع میں استعمال ہوتا ہے

ان کیمیائی مرکبات کو مسدود کرنے سے ، لیوکوٹریان روکنے والے سوزش کو کم کرتے ہیں۔ لیوکوٹریئن روکنے والوں کو دمہ کے مقابلے میں دفاع کی دوسری لائن کے طور پر دیکھا جاتا ہے اور عام طور پر دمہ کے لئے ملازمت کی جاتی ہے جو زبانی کورٹیکوسٹرائڈز کے لئے کال کرنے کے لئے اتنا اہم نہیں ہے۔ پھر بھی سانس لینے والے بیٹا اگوونسٹس کو دینے کا ایک اور طریقہ میٹریٹڈ ڈاس انیلر یا ایم ڈی آئی کے استعمال سے ہے۔ ایک ایم ڈی آئی ہر پف کے ل  دوائوں کی معیاری خوراک فراہم کرتا ہے۔ ایم ڈی آئی زیادہ معلومات ہیں جو بعض اوقات "اسپیسر" یا ہولڈنگ چیمبر کے علاوہ کام کرتی ہیں۔

کسی بچے کو بیمار دیکھنا مشکل ہے۔ اچھی خبر یہ ہے کہ آپ دمہ سے اوپر کے انتظام کو حاصل کرنے میں کسی نوجوان کی مدد کرسکتے ہیں۔ مطلب اسکول سے کم دن اور بہت کم حملے جو آپ اور بچ ے کے لئے خوفناک ہوسکتے ہیں۔ امتزاج سانس۔ آپ کی دمہ کو کم کرنے کے ل یہ پروڈکٹ آپ کو ایک سانس لینے والی کورٹیکوسٹیرائڈ اور طویل اداکاری کرنے والا بیٹا ایگونسٹ فراہم کرتا ہے۔ مقبول اقسام پر مشتمل ہے:
 دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma

دمہ کی علامتیں اور علامات اس وقت سامنے آتی ہیں 
Asthma symptoms and signs appear at this time

جب ایئر ویز کا استر پھول جاتا ہے اور ان کے قریب کے پٹھوں کو سخت ہوجاتا ہے۔ اس کے بعد بلغم ایئر ویز کو بھرتا ہے ، جس سے گزرنے والی ہوا کی سطح کو مزید کم کیا جاتا ہے۔آپ پفوں کی تعداد کی ایک فائل رکھیں جو آپ ہر ہفتے استعمال کرتے ہیں۔ اگر آپ عام طور پر اپنے طبی پیشہ ور اشارے سے کہیں زیادہ اپنے فاسٹ ریلیف سانسے استعمال کرنا چاہتے ہیں تو اپنے معالج سے ملیں۔ آپ کو یقینی طور پر اپنی طویل مدتی انتظامی ادویہ کو باقاعدہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔ یہ ایک حالیہ اور سب سے زیادہ دلچسپ قسم کی دوائیوں میں سے ایک ہے اور زمین کے سب سے زیادہ بہتر علاج دوبارہ پیدا ہونے والی دوائی سے جڑے ہوئے تحقیق سے نکل رہے ہیں۔

بچنے اور طویل مدتی مدت کمان دمہ کے حملہ شروع ہونے سے پہلے ہی روکنے کے لئے بہت ضروری ہے۔ علاج معالجے میں عام طور پر اپنے محرکات کو پہچاننے کے لئے تلاش کرنا ، محرکات کو روکنے کے لئے اقدامات کا استعمال کرنا اور اپنے سانسوں کا سراغ لگانا اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ آپ کے علاج میں علامات یا علامت موجود ہیں۔ دمہ بھڑک اٹھنے کی صورت میں ، آپ کو جلدی کمی والے سانس کے ساتھ کام کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔

 اگر آپ کو میتھیلکسینتھین ہو ، بشمول تھیوفیلین یا امینوفیلین ، اس دوا کے خون کے حجم کا معائنہ کیا جائے گا ، اور آپ کو یہ دوا  کے ذریعہ اچھی طرح سے پیش کی جاسکتی ہے۔ دمہ کے قریب نوے فیصد افراد کو بھی  کا سامنا کرنا پڑتا ہے ، لیکن  والے ہر شخص کو دمہ کی دیگر قسم نہیں ہوگی۔




Author: Fozia Boota

Date: 20/01/2020

Category: Article (Urdu)

دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma  دمہ کے Step مرحلہ وار نیا نقشہ..Step by step new map of asthma Reviewed by Ahmed Shahzad on 5:10 AM Rating: 5

کوئی تبصرے نہیں:

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.